У 2016. години ММСО ће се одржати од 13. до 16. априла. Као и претходних година, салон ће утицати на све нивое образовања (укључујући пост-универзитетски) и комбинује пословну компоненту са забавном и когнитивном. Овогодишња карактеристика је пажња на најбоље образовне праксе из целе Русије.



Универзална карактеристика Салона је расправа о разним темама које су релевантне за руско образовање. За оне који су пропустили материјале у колони ММСО, саставили смо кратак резиме хитних проблема којих сви треба да буду свесни.


https://storage-download.googleapis.com/coolpdf/%231%20essay%20writing%20service.pdf
https://storage-download.googleapis.com/coolpdf/College%20Essay%20Writing%20Service.pdf
https://storage-download.googleapis.com/coolpdf/Write%20My%20Essay%204%20Me.pdf


Инерција образовног система
Сваки велики систем прати проблем отпора променама због трансакционих трошкова. Трансакциони трошкови су погрешне одлуке које су сакупљене током историје система, прихватљиве у време примене, али које су временом изгубиле ефективност. Они спречавају да се промене на боље одвијају брзо и безболно.

Игор Реморенко, ректор Московског градског педагошког универзитета (МГПУ), успешно је оцртао овај вековни проблем:
 
Игор Реморенко
 
„Школи недостаје разумевање да је све у нашим рукама. Наравно, увек ће бити интервенција у школи, покушаја да се то натера на нешто.

ПРОЧИТАЈТЕ ТУДИ

Можете бити практична особа и не знате где тече Волга
Да купите овај одређени образац за децу, да усвојите ову повељу, да одобрите овај одређени пропис, да новац распоредите на овај начин, а не на други начин. Такви предлози долазе од синдиката, политичких организација, родитеља, добављача, а понекад и од деце. Али то је нормално: када сви ти утицаји постоје, то значи да су заинтересовани за школу, што значи да неко осећа неку врсту ресурса у њој.

Али понекад школа такође жели некога кривити, увек је лакше рећи: „Не успевамо, јер се они мешају у нас.“

Морамо схватити да је, упркос свему, све у нашим рукама и наш задатак је да научимо преговарати с људима. "

Александер Оганов, оснивач и извршни директор Унивеба, види још један аспект истог проблема:
 
Александар Оганов
 
„Као и пре шест година, сви су рекли да је интернет веома занимљив и хитно је то урадити, они и даље разговарају, али углавном нико ништа не ради.

Имамо сложено, конзервативно окружење. Из неког разлога, многи представници образовне заједнице имају осећај да ће увођење нових технологија и иновативних процеса нужно подразумевати одузимање нечег другог. Постоји такав психолошки став - сада ћемо га представити, покренути и сви ће бити отпуштени. “

Блендед Леарнинг
Последњих година све се више расправља о мешовитом моделу учења. Изгледа врло атрактиван формат у коме се традиционални приступи комбинују са новим који вам омогућавају да користите достигнућа информационих технологија, учите било где и у погодно време, пружате прилику да „фино подесите“ образовни садржај и наставника.